2010-10-19

Tisdag den 19 oktober

Idag är det tisdag. Jag sitter vid datorn. Jag är både inne på bloggen och min facebook. Det är häftigt med både blogg och facebook. Nu är klockan 21:04. Pärsk. Och imorn är det skola igen. Pärsk. Att det ska gå så fort. Det fattar inte jag. Det är mörkt nu. Ibland kommer jag att bara skriva på facebook ett tag. Och sen ett tag bara på bloggen. Oftast på facebook. Jag kommer att blogga i början av 2011 (från januari till mars.) Tror jag inte hinner mer (jag får se. Det var längesen det var januari). Tänk att det kan va så sent ibland (eller rätt ofta). Helst vill jag sova kl 01:00 på natten (men det får jag inte. Jag kom inte ihåg när jag la mig igår kväll. I helgen kom-mer jag att kolla på facebook väldigt mycket (på dig också, dagboken.) Jag lovar det. I mars var jag i Thailand på semester med familjen.

Hippe Hoppe Jädra moppe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar