2012-10-04

Torsdag den 4 oktober

Jag kommer att vara med i Hallands Nyheter. 

6 kommentarer:

  1. Vad kul, Hampus! Och så bra du spelade. Rektor Christer Hagman var lyrisk över hela särskolans program idag. Förresten så spelar din favorittrummis Steve Gadd på Nefertiti i Göteborg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hammill! Det var kul att vara med i tidningen idag. Det var en överraskning. Var det idag som Steve skulle spela på Neffertiti?

      Radera
  2. Ja, Steve Gadd spelade igår. Men man kan ju inte se allt. Kul med tidningen. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Hammill! Man skulle gärna vilja se Steve Gadd live nån gång. Hoppas att han kommer tillbaka till Göteborg. Han är riktigt grym. Någon gång ska jag lägga upp en video med Gadd på bloggen. Då ska du få se på trummor. Vi får lägga upp min spelning från 70-talsfesten på skolbloggen på Måndag. Det hade varit häftigt att se.

      Radera
  3. Hej Hammill! Ingen har röstat på frågan "Vilken låt är bäst med Bob Dylan" än. Jag hoppas verkligen att det kommer någon röst i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Hej Hammill. Jag ska göra en intervju. Ska jag skriva frågorna på facebook först eller hur gör jag?

    SvaraRadera