2012-12-02

Blogginlägg


Dagen har sprungit iväg. Jag tycker att det har gått väldigt fort idag – som alla andra sabla dagar. I och för sig brukar det bara gå 24 timmar om dygnet. Nu har klockan blivit 20:45. Sitter och njuter av Lasse Stefanz julskiva ”Svängjul”. Den julskivan har spelats mycket. Men den kommer att spelas ännu mer. För ett tagsedan bloggade jag så mycket så det blev många inlägg per dag. Så kommer det vara i fortsättningen. Många meningar att skriva. Lite om sånt som hänt och vad jag gjort under dagarna. Vissa inlägg görs under raster på skolan. Annars uppdateras bloggen hemifrån. Så det blir dock många uppdateringar per dag. I vanliga fall brukar jag börja blogga när jag har tid. Det har jag oftast. Under helgdagar (lördag, söndag) så brukar jag starta kanske vid 9-10-tiden på morgonen eller kanske tidigare. Kommer inte riktigt ihåg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar