2012-12-21

Fredag den 21 december

Jag har fått sanslöst mycket besök på den senaste tiden. Väldigt bra. Besök har vält in på denna blogg. Fortsätt så. Ett inlägg har fått 18 besök. Många får gå in på denna blogg och läsa och se youtubeklipp. Ibland får jag kommentarer på något inlägg. Det händer inte ofta men ibland. En annan bloggare brukar komma in här och kommentera ibland. Det var ett tagsedan sist han gjorde det. Men jag får se när det händer nästa gång. Kommentatorn som jag pratar om har en egen blogg som jag ibland länkar hit. Jag tänkte länka hans blogg nu faktiskt. http://poplistan.blogspot.se/. Så att han får fler besök. Bloggen som jag länkade har funnits uppe sedan kanske 2009. Min blogg har i alla fall funnits uppe på internet sedan 2010. Det var någon gång under oktober 2010 som denna blogg började användas. Denna blogg används än idag. Jag har något som heter Feedjit som är väldigt bra. Feedjit har jag haft bara i år. Idag har jag fått jullov från skolan. Aranäsgymnasiet startar den 8 januari igen. Just nu har jag igång Spotify och lyssnar på Dave Weckl. Det är en väldigt duktig trummis. Jag har samlat ihop 45 låtar i en egen spellista som heter Dave Weckl. Undra hur många rader jag kommer skriva i detta inlägg. Det kanske blir det längsta. Jag vill gärna komma upp i 400 inlägg ganska så snart. Om jag är så aktiv på bloggen som jag har varit under den sista tiden på 2012 så kommer jag nog upp i drygt 400 inlägg.

2 kommentarer:

  1. Tack för din länk, Hampus. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod! Jag delar din blogg så mycket som möjligt. Vi hjälper ju varann så att vi får mycket besök. För 10 timmar sedan och 30 minuter sedan fick jag besök från Berlin. Härligt. Fler utlänningar vill vi ha.

      Radera