2013-01-14

Måndag den 14 januari

Jag har inte uppdaterat bloggen på 3 dagar. Det är konstigt tycker jag. Jag brukar ju göra en ny uppdatering varje dag. Men häromdan så gjorde jag inte det - vilket var väldigt märkligt. Men det har varit flitigt med besök. Tackar ödmjukast. Fortsätt så. Jag har fått nya besök utomlands. Bockar o tackar. För er som besöker denna blogg utanför Sverige är jag speciellt glad över att sådana som er finns. Det har kanske till och med hänt någon gång att jag - någon gång fått nån utländsk kommentar. Men det är inte ofta. På sista tiden har jag faktiskt inte fått det. Oftast är det så att folk går in och läser vad jag har skrivit det sista (och ger fullständigt fan i att kommentera. Men... det finns såna som gör så. Huvudsakligen är meningen att folk ska gå in och läsa. Den 11 januari länkade jag ett avsnitt från serien "Herbert och Robert". En parodi på "Albert & Herbert". Mest har det blivit klipp från "Albert och Herbert". Men jag hittade inga fler än typ 24 klipp. Därför fixade jag några klipp ur den andra serien. Kolla in serien... mycket bra gjort av Carl-Einar Häckner och Tomas Von Brömssen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar