2013-12-09

Måndag den 9 december

Det är måndag den 9 december 2013. Detta år har jag hunnit med en hel del. Men det är ju inte slut än. Bland annat har jag släppt min första musikvideo som jag har skrivit och pratat mycket om sedan oktober månad 2013. Musikvideon publicerades söndagen den 6 oktober 2013. Jag är mycket stolt över att jag gjort den musikvideon. Jag skickade den till Mikael Wiehe efter att jag hade släppt den på youtube. Han tyckte att den var bra. Björn Afzelius skrev den till skivan med samma namn som kom ut 1997. Jag tycker att låten är väldigt bra. Det var ju såklart därför jag spelade in den. Mitt kommande album heter "Unroofed". Albumet fick detta namn efter en cab. Albumet innehåller också en låt som Mikael Wiehe skrev och spelade in 2010.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar