2014-01-16

Torsdag den 16 januari

Det är torsdag den 16 januari 2014. Jag lade upp en ny röstning med låtar av Kevin Ayers för 5 dagar sedan. Glöm inte att rösta på det på höger sida på denna blogg. Här är länken dit ni kommer där ni ska rösta.  Hoppas att det finns några som klickar på den länken och röstar på 5 låtar med Kevin Ayers. Folk har blivit tipsade om att röstningen finns uppe sedan den 11 januari 2014. Jag räknar alltid ihop alla röster när röstningen har gått ut. Men det är ju inte än på ett tag. Det får bli några fler röster först. Jag hade många utländska artister förra året (vars låtar man kunde rösta på.) Detta året blir det nog lite blandat. Men jag börjar med Kevin Ayers. Så får jag fundera på vad jag ska ha nästa gång. Att ha haft den röstningen med Kevin Ayers låtar i 5 dagar är ganska länge. Men jag behåller röstningen i några dagar till så får vi se när den försvinner. Men jag hoppas på fler antal röster.jag räknar alltid hur många röster det har kommit in på omröstningarna den dag då jag ska byta röstning. Imorgon ska jag kolla hur många träffar inlägget om Kevin Ayers har fått. Jag har inte kollat det idag. Det får jag göra imorgon istället men jag skulle ha gjort det idag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar