2014-07-16

Bob Dylan besökte Trädgårdsföreningen i Göteborg den 15 juli 2014

För några månader sedan skrev jag om den stora artisten Bob Dylan  som besökte Trädgårdsföreningen i Göteborg den 15 juli 2014. Detta var en konsert som jag hade velat se. Jag missade den helt och hållet. Jag hade ingen tanke på att den var just igår. En person som jag känner som hette David Öhrling hade sett konserten och han berättade hur den var. Den var grym, sa han. Bob Dylan är ju bara bäst. Jag hoppas att Bob Dylan kommer tillbaka till Göteborg igen 2015. Att se Dylan live hade varit en stor önskan för mig (jag som är ett stort fan av Dylan.) Precis nu sitter jag och läser en artikel i Svenska Dagbladet om Bob Dylans Sverigekonsert. Husbandet som han hade under den konserten drog igång med låten Things Have Changed.  Kvart i nio går bandet och Bob Dylan upp på Sofieros-scenen i Göteborg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar