2014-08-01

Fredag den 1 augusti

Det har blivit en ny månad. Precis om 18 dagar är det dags att börja skolan igen. Gud vad tiden går fort. Ett sommarlov rusar bara iväg. Usch vad tiden går fort. Men jag har skrivit en hel del på bloggen i sommar. Den har i alla fall inte blivit helt nerlagd. Just nu sitter jag och lyssnar på en låt av och med Björn Afzelius som är inspelad live i Norrköping 1995. Tidigare idag har jag inte skrivit (jag har börjat med att skriva på  detta inlägg nu istället. Det går lika bra det.) Nu har det gått några timmar igen efter att jag började skriva. För en vecka sedan skrev jag på min blogg om att jag kommer ha en intervju här så småningom med en jazzgitarrist från Göteborg som heter Rolf Jardemark. Jag vet inte när den kommer upp.

abc defrg thysu ooip jkifbtg fff
Rolf Jardemark 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar