2012-11-20

En fortsättning på ett inlägg

Jag har skrivit många gånger om dan på min blogg. Kan aldrig i hela mitt liv sluta skriva på min blogg. Jag måste bara göra det. Livet går åt helvete om det inte fungerar att skriva just denna minut eller timme eller vad tusan det är. Viktigt att skriva - tycker jag. Sitter och skriver hur mycket som helst - gärna varje dag. Även om jag inte har någon bra uppkoppling till internet - så vill jag skriva. Men om jag inte har bra uppkoppling så går det inte så bra att skriva. Det ska jag göra dagligen. Det går inte ens en dag utan att jag har skrivit eller länkat någonting på min blogg. Jag minns - jag tror det var antingen 2010 eller 2011 så hade jag och mina föräldrar varit på någon träff (och de dagar vi var borta så kunde jag inte blogga.) Det var inte alls bra - tyckte jag. Men nu  har det blivit en stor ändring på det. Nu skriver jag jämt. Varenda dag. Om jag någon gång skulle missa något ord i någon mening (så är det bra att man kan redigera.) Det kan ju hända att jag missar något att skriva - men det är inte ofta. Det kan hända då och då. Jag kollade min muusiksida på facebook. 57 gillamarkeringar. Mer ska det bli hoppas jag. http://www.facebook.com/pages/Hampus-Davinder/205133082843509?ref=ts&fref=ts. Hoppas att ni hittar denna sida genom denna länk. Annars är det något fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar