2012-11-20

Ett oväntat möte med en kändis.

Nu har kvällen börjat stiga in. Nu har jag kommit till det 304:e inlägget för 2012. En govän tíll mig har en blogg som jag brukar kolla på (den startades i år och har 915 inlägg bara för 2012. http://landismaxan.blogspot.se/. Jag sprider gärna andras bloggar vidare (så de som bloggar kommer någon vart.) Till exempel jag brukar lägga in en länk till min lärares blogg ibland i något inlägg. Idén till detta inlägg var att jag skulle länka en video. Men jag skiter i det just nu (för att det är ju roligt att skriva också. Det är ju då man får mer läsare. Jag har varit i Kungsbacka tidigare idag (på Claes Ohlsson. För att jag skulle köpa en sak. Plötsligt så står det en man på min högra sida. Jag funderade en bra stund. Tyckte att han var lik Hans Erik Dyvik Husby. Men det var inte han. För det var nämligen Ebbot Lundberg. En mycket häftig upplevelse. Och så gör man det på Ulf Lundells födelsedag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar