2010-08-04

Onsdagen den 4 augusti

Tjenixen!

Nu är klockan 21:53. Jag sitter hemma på övervåningen och skriver, herr dagbok. Hinner jag fantisera - så fantiserar jag gärna. Har jag semester - så har jag naturligtvis semester. Just nu får jag vara vaken - och inte sova. Nu ändrade klockan sig till 21:56. Snart är klockan 22:00 - inte ännu, men snart, då är det läggdags. Säkert är det här det sista jag hinner skriva (men det tror jag inte) för imorgon bär det av till Tyskland. Jag åker vid 09-tiden. Vet du, dagboken? Du är mig varmt om hjärtat en bok som jag skriver i när jag får tid över (och inte går i skolan.) Jag kanske skriver lite imorgon. VET EJ! Kanske! Jag vill härmed tacka för all kommentarer. Något där jag fått kommentarer. Ni som läser min blogg medan jag är bortrest kan kontakta mig genom att ringa till 0702644323 eller kontakta mig genom mail genom att skicka frågor till davinderhampus@gmail.com. Ja - det kan ni göra om ni vill nåt.

Med vänliga hälsningar Hampus Davinder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar